Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Top 10 Anime Opening Songs

Ώρα για μια από τις λίστες του Zaratoth. Αυτή τη φορά θα σας δείξω το τοπ 10 μου από ανιμοτράγουδα. Προσοχή, επιλέχτηκαν με βάση το τραγούδι και όχι το βίντεο ή τη θεματολογία του anime. Ορισμένα από τη λίστα δεν τα έχω δει καν, αλλά έχω ακούσει τα τραγούδια και μου άρεσαν πολύ.



10) Moonlight Densetsu (Sailormoon)

9) Oshiete A to Z (B Gata H Kei)



8) Pegasus Fantasy (Saint Seiya)



7) Sorairo Days (Tengen Toppa Gurren Lagann)



6) Pre-Parade (Toradora!)



5) Disillusion (Fate/Stay Night)



4) Untitled (Devil May Cry)



3) Romantic Summer (Seto No Hanayome)



2) Blue Bird (Naruto Shippuden)



1) Ash Like Snow (Kidou Senshi Gundam 00)





*Οι λίστες είναι τελείως υποκειμενικές και, συνήθως, η σειρά είναι τελείως εικονική, καθώς τα γούστα αλλάζουν ανάλογα με τα κέφια και τη στιγμή.*

2 σχόλια:

  1. Ναι. Επίσης το ΟΡ του Fate/Stay Night, είναι ανάποδα. Άχρηστε! Τίποτα δεν μπορείς να κάνεις σωστά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρες το μου στο youtube κανονικό, intro version και σε καλή ποιότητα, χωρίς να το ανεβάσεις εσύ και θα το αλλάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή