Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Αναμνήσεις

Σήμερα μου ήρθε σπίτι η τελευταία μου παραγγελία. Το Star Wars: Knights of the Old Republic. .




Το έπαιξα για πρώτη φορά στην πρώτη λυκείου. Χριστούγεννα μεριά. Θυμάμαι να παίζω μέσα το πρωί και έξω να χιονίζει, τελευταία φορά που είδα χιόνι στην Αθήνα. Ξαφνικά ακούω φωνές απέξω. Ήταν η παρέα μου. Είχαν έρθει να με πάρουν να πάμε να παίξουμε χιονοπόλεμο. Save και κλείσιμο ο υπολογιστής όπως ήταν. Βόλτα μέχρι το μεσημέρι και χιονοπόλεμος όπου σταθούμε και όπου βρεθούμε. Μετά στο γυρισμό χιονοθύελλα. Είχαν πυκνώσει τα σύννεφα και είχε σηκώσει δυνατό αέρα. Με το που έφτασα στο σπίτι έβγαλα τα παγωμένα ρούχα, έβαλα πυτζάμες, πήρα μια κούπα ζεστή σοκολάτα και κάθισα να συνεχίσω το παιχνίδι.
Άνοιξα το κουτί μπροστά μου με μεγάλη χαρά. Ο συγκεκριμένος τίτλος αποτελούσε πόθο χρόνων. Και επιτέλους έγινε πραγματικότητα. Κοίταξα τα cd (ναι, είναι παλιό παιχνίδι, cd έχει μέσα) με ένα βλέμμα χαράς. Προς μεγάλη μου έκπληξη είχε μέσα και booklet με τις οδηγίες. Ξαφνιάστηκα ευχάριστα, καθώς συνήθως τα παλιά παιχνίδια που παραγγέλνω δεν έχουν μέσα τέτοιες "πολυτέλειες" για να μειωθεί το κόστος. Έσκυψα και το μύρισα. Τότε έφυγα ακόμα περισσότερο πίσω.


Επέστρεψα πρώτη γυμνασίου. Καλοκαίρι συγκεκριμένα. Την ημέρα που πήρα βαθμούς. Μου είχαν υποσχεθεί μετά να πάμε στο Πλαίσιο να πάρω ένα καινούργιο παιχνίδι να παίξω. Πήγαμε λοιπόν και άρχισα να κοιτάζω στον τομέα των παιχνιδιών. Ξαφνικά το μάτι μου έπιασε ένα lightsaber. Πλησίασα και σήκωσα ένα κουτί που είχε τον τίτλο "Star Wars: Knights of the Old Republic 2 - The Sith Lords". Τα υπόλοιπα γύρω μου δεν μου κίνησαν την προσοχή οπότε αποφάσισα σχετικά γρήγορα. Το πήρα και επέστρεψα στο σπίτι. Το εγκατέστησα στον τότε υπολογιστή μου και ξεκίνησα να παίζω. Δεν ήξερα ακόμη πολύ καλά αγγλικά οπότε έπιανα τα μισά από όσα έλεγαν και δεν καταλάβαινα πολλές λεπτομέρειες του gameplay. Μου είχε κάνει, όμως, μεγάλη εντύπωση. Πέρασα όλο το καλοκαίρι παίζοντάς το. Δεν είχα καταφέρει να το τερματίσω μεν, αλλά μου άρεσε να δοκιμάζω πράγματα.
Σήμερα πήγα πολλά χρόνια πίσω. Πολύ ωραίες αναμνήσεις. *αναστεναγμός*

3 σχόλια: